неделя, 3 юни 2007 г.

Утре е рожденият ми ден







Утре(четвърти Юни) е петнайстият ми рожден ден.Тази година той съвпада с концерта на Justin Timberlake във Виена, който по случайност е в същата зала,в която беше и този на Би(на който бях).По принцип подаръка ми беше ходенето на концерта на Би(най-хубавия възможен подарък),но ще получа и нов телефон.Много се вълнувам за празника си и ако ми остане време ще направя празничен пост с някои изненади.За сега ще постна снимки,който бяха качени в интернет едва преди няколко дни макар да са заснети още при празнуването на 25-тия рожден ден на Би в Япония.Съвсем късметлийски ги сложиха в дните около моя рожден ден,за да мога да ги постно тематично един ден преди него!

Своите коментари и въпроси можете да оставите като кликнете малко по-надолу от поста.Мерси!

1 коментар:

b'girl savi каза...

emiiiiiiii mnogo mi e kef 4e si po stara ot men s 4 meseca