вторник, 5 юни 2007 г.

Големия пост за излизанията ня Би

Започвам по хронологичен ред да посвам новите снимки на Би.Това са снимките от 3 юни,на които Би се връща от концерта си в английската столица Лондон.


Ето ги и снимките на Би на излизане от хотела в Лондон заедно с малкия си племеник Daniel на 4 юни(рожденият ми ден).Тук роклятя й страшно ми харесва и не мога да не отбележа,че Daniel е много сладко дете.

Това са снимки от същия ден,но тук Би пазарува със семейството си в Stella McCartney's boutique в Лондон.Обувките й са много оригинални,но никого не бях очаквала да видя Би с очила от типа Мухата Цецка(които хич не харесвам).


Своите коментари и въпроси можете да оставите като кликнете малко по-надолу от поста.Мерси!

4 коментара:

b'girl savi каза...

da da bravo emi mnogo hubavo bla bla...

Анонимен каза...

ah ti

Анонимен каза...

Радвам се, че има и други българи, които са преживяли магията Бионсе на живо. Аз бях на два концерта от турнето - в Оберхаузен и Лондон. Разказвала съм за първия тук:
http://mmlegends.com/invisionforum/index.php?showtopic=2645

А за втория тук:
http://mmlegends.com/invisionforum/index.php?showtopic=2925

В следващия брой на сп. Блясък ще излезе и статията ми за концерта в Лондон и срещата ми с Бий. :)

Еми, чудесна идея за този блог! Поддържай го! :)

Анонимен каза...

Тъй като видях, че връзките не се показват изцяло в предния ми коментар, ще дам указания как да се стигне до тях. :) Това е адресът на форума:
http://mmlegends.com/invisionforum

Двете теми за концертите на Бий са в раздел МУЗИКА и се казват съответно "My Beyonce experience" и "A Bulgarian bee meets QUEEN B". :)